Шановні відвідувачі!
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», а також розпорядження адміністратора відомчої електронної пошти від 06.06.2017 листування за допомогою сервісів, які підпадають під дію цього указу (@mail.ru, @yandex.ru та інші), не підтримується поштовим сервером https://mail.arch.gov.ua.
Виконання запитів громадян державними архівами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» (ст. 18, 35), Правил роботи архівних установ, затверджених наказом Мін’юсту від 08.04.2013 № 656/5, зареєстрованим у Мін’юсті 10.04.2013 за № 584/23116 (пункт 4.2 глави 4 розділу VІ), Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), затвердженого наказом Мін’юсту від 02.03.2015 № 295/5.
Запит фізичної особи може стосуватися самого(ї) заявника (заявниці), осіб, що перебувають на його (її) утриманні, під опікою або піклуванням, його (її) померлої(го) дружини (чоловіка), близьких родичів (батьків, дітей, сестер, братів, баби, діда та ін.).
Виконання запитів в архіві організовується за наявності в запиті:
✓ найменування організації, її місцезнаходження (для юридичної особи);
✓ прізвища, імені, по батькові, місця проживання (для фізичної особи);
✓ теми (запитання);
✓ хронологічних рамок запитуваної інформації.
У запитах, надісланих електронною поштою, має бути зазначена зворотна поштова адреса запитувача, оскільки архів відправляє відповіді у паперовому вигляді.
Для юридичної особи обов’язковим є оформлення запиту на бланку установи за підписом керівника.
Анонімні запити (без зазначення прізвища, ім’я та по батькові заявника, повної поштової адреси) не реєструються і до виконання не приймаються.
Запити розглядаються керівництвом архіву, направляються на виконання до відповідного структурного підрозділу або безпосередньо виконавцю і виконуються на підставі документів, що зберігаються в архіві.
Строк виконання запиту не може перевищувати тридцяти днів з моменту його реєстрації. У разі необхідності строк виконання продовжують за рішенням керівника архіву, про що обов’язково інформують заявника. Загальний строк виконання запиту не повинен перевищувати сорока п’яти днів.
Інформуємо, що 28.10.2015 набрав чинності Закон України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції”.
Законом запроваджується подання громадянами індивідуальних та колективних звернень в електронній формі з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Передбачено, що у такому зверненні, крім прізвища, імені, по батькові, місця проживання громадянина, викладення суті порушеного питання, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.
Електронні звернення можна надсилати на електронну адресу [email protected], з дотриманням визначенної форми:
Прізвище, ім’я, по батькові: |
Поштова адреса (індекс, місто, вулиця, будинок, квартира): |
Контактний телефон: |
Електронна пошта: |
Скарга/заява/пропозиція
Я, ____ (викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги).
ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом Центрального
державного аудіовізуального та електронного архіву
Прізвище, ім’я та побатькові | Посада | Дні прийому | Час прийому |
---|---|---|---|
ЄМЕЛЬЯНОВА Тетяна Олександрівна | директор | середа | 10:00 – 12:00 |
КОСЕНКО Олена Володимирівна | заступник директора | вівторок | 09:30 – 12:00 |
ПАЛАМАРЧУК Людмила Василівна | заступник директора – головний зберігач фондів | четвер | 14:00 – 16:00 |
Особистий прийом громадян проводиться за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська, 24, будівля 2 комплексу споруд за попереднім записом за телефоном: (044) 275-37-55 або особистим зверненням.
Місце проведення особистого прийому визначається під час попереднього запису або особистого звернення громадянина та може бути змінено з урахуванням ситуацій, що виникають на день та час прийому, про що повідомляється громадянину.
Попередній запис та особистий прийом громадян не проводиться під час повітряної тривоги та інших ситуацій непереборної дії.