Чи є доходом кошти, отримані в рамках Програми «єПідтримка»?
ТОП-25 поширених помилок при заповненні декларації.
Навчальний онлайн-курс із заповнення декларацій – «Декларуй доброчесно!»
Для допомоги декларантам під час чергового етапу е-декларування Національне агентство з питань запобігання корупції 12 лютого 2019, розпочинає безкоштовний навчальний онлайн-курс «Декларуй доброчесно!».
- Програма курсу та реєстрація за посиланням:
- Інформація щодо подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування у 2019 році
- Пам’ятка декларанту
- Навчальні відео із заповнення декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стан
- Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно віднесення до суб’єктів декларування фізичних осіб відповідно до пункту 5 частини першої статті 3 зазначеного Закону, затверджені рішенням НАЗК від 29.03.2018 № 549
- Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно необхідності попереднього встановлення фактів порушення антикорупційного законодавства, а саме декларування недостовірної інформації та незаконного збагачення, Національним агентством з питань запобігання корупції у ході повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування для порушення кримінального провадження за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 366-1 та ст. 368-2 Кримінального кодексу України, затверджені Рішенням НАЗК № 1375 від 08.12.2017
- Інформація про відповідальність за завідомо недостовірні відомості у декларації
- Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні, що розпочнеться 01.01.2019
- Поширенні запитання при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр)
Як отримати необхідні для заповнення декларації дані онлайн під час карантину?
8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Із зазначених нижче джерел можна отримати відповідну інформацію:
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно – містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
- Офіційний електронний портал Держгеокадастру – містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
- Електронний кабінет водія – інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
- Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України – містить відомості про доходи;
- Портал електронних послуг Пенсійного фонду України – містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
- Укрпатент – інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».
- Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».
! Зверніть увагу, що інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.
!!! Кампанія декларування 2021 року триває до 31 березня.
Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можливо:
- звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-upovnovazhenyh/.
- за телефоном Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
- у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК
- Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою [email protected] або заповніть форму зворотнього зв’язку на вебсайті НАЗК.
Основні переваги оновленого Реєстру декларацій для суб’єктів декларування та громадян
- Зручний пошук декларацій у публічній частині Реєстру:
- додано наскрізний пошук по вмісту всіх поданих документів до Реєстру (чекбокс «шукати скрізь» біля поля для пошуку). Це дає можливість пошуку декларацій за будь-яким об’єктом декларування. Так, наприклад, за ключовим словом «Мерседес» можливо знайти всі декларації осіб, які задекларували транспортні засоби цієї марки;
- після відкриття у публічній частині Реєстру будь-якої декларації можливо одразу, без додаткового пошуку, переглянути інші документи цього суб’єкта декларування: додано блок «Інші документи суб’єкта декларування», який містить посилання на всі документи, які декларант подавав до Реєстру.
- Зручніша робота з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та вхід до Реєстру декларацій:
- відтепер авторизуватися можна з використанням КЕП (у тому числі на захищеному носії) на сторінці входу до Реєстру, а також з використанням Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA;
- можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру. Якщо при зміні КЕП ідентифікаційні дані суб’єкта декларування не змінились (прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків), не потрібно проводити процедуру зміни КЕП у Реєстрі;
- якщо ідентифікаційні дані у КЕП змінились, а також змінилась електронна поштова скринька декларанта, додано можливість отримати доступ до персонального електронного кабінету в Реєстрі за допомогою процедури «Я змінив поштову скриньку».
- Спрощено комунікацію з уповноваженими особами НАЗК, які перевіряють декларації. Суб’єкт декларування може у персональному електронному кабінеті Реєстру додавати файли у форматах .jpeg, .jpg, .png, .bmp, .pdf до повідомлень уповноваженим особам НАЗК, які проводять повну перевірку їхніх декларацій.
- Тепер персональні дані в чернетках документів не зникають. Тому суб’єкт декларування може заповнювати документи з різних пристроїв та з різними КЕП. При створенні нової декларації на основі попередньої забезпечено перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа незалежно від комп’ютера, на якому вони працюють із Реєстром.
Надалі ми продовжимо інформувати і про інші переваги оновленого Реєстру декларацій.
У разі виникнення питань при поданні декларації ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
Якщо у вас виникатимуть технічні питання при роботі з Реєстром декларацій, просимо направляти їх на email: [email protected].